Hooimijt december 2015

Dutch language haystack
Post Reply
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt december 2015

Post by Indiana Jones »

Prettige Feestdagen & een Golden 2016 toegewenst

Indy ;)
Attachments
WhWa.jpg
WhWa.jpg (44.64 KiB) Viewed 5933 times
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
cavajo
Platinum Member
Posts: 890
Joined: 19 Oct 2011, 21:42

Re: Hooimijt december 2015

Post by cavajo »

Beste posters,

Mijn eega en ondergetekende wensen eenieder van jullie uitermate fijne kerstdagen en een mooi eindejaar !

Wat beleggingen betreft : laat 2016 beter zijn dan 2015 (perfect mogelijk ).
Wat POG betreft : 2016 moet bijna beter zijn dan 2015 ( nog dalen oogt uitermate onwaarschijnlijk ).
Wat muntverhoudingen betreft....een te wit blad voor mij.

Maar, mijn POG-poll voor zomer 2016 : 1350 $ per ounce.
Let the beast go !!!

mvg,
Cavajo
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt december 2015

Post by Spruitje »

Uitschuivertje bij Miss Universe.
Ah, het komt overal wel eens voor of het nu Koningin Elisabethwedstrijd, een verkeerde ECB-tweet is of een te vroeg doodverklaard bekend persoon is.
Enkel met het laatste krijg je ooit wel gelijk.
.

Bij deze wil ik mij aansluiten bij Indy en Cavajo ...

Aan alle forumleden en sporadische bezoekers: Prettige Kerstdagen en een gezond en vredevol 2016 toe te wensen.

In het bijzonder voor diegene waar 2015 niet zo best was. (W :| )
Ik hoop alvast dat we positieve berichten mogen horen hier en dan is de goudprijs van ondergeschikt belang.
In ieder geval reserveer ik voor eenieder een warme knuffel!


Image Image
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
Obi-Wan
Platinum Member
Posts: 614
Joined: 06 Oct 2011, 21:25

Re: Hooimijt december 2015

Post by Obi-Wan »

Prettige feestdagen en bedankt voor de wijsheden...

Image
Patience. Use the force. Think.
User avatar
doubleyou
Gold Member
Posts: 1685
Joined: 05 Oct 2011, 22:25

Re: Hooimijt december 2015

Post by doubleyou »

Bedankt.

Ook voor jullie allen nog fijne eindejaarsweken in deze kerst- en nieuwjaarsperiode.
Gezondheid, geluk, en maak vooral jullie dromen waar!

Hoop dat de kerstman dit jaar nog langskomt ;)

Image

Humor mag. Humor kan. Humor moet.
Obi staat scherp op z'n zelfportret. May The Force Be With Him :lol:
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Hooimijt december 2015

Post by Rasta »

Hoe is het eigenlijk met (afgelopen met) goudforum? Iemand die dat weet?

Goudforum.com of goudforum.be bestaan niet meer. Oh ja, dat was dus van Martijn. De latere spinoff in 2011 (vanwege onenigheid) was goudstudieforum.com. Maar ook die lijkt niet meer te bestaan.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt december 2015

Post by Spruitje »

Twitter: 2 tweets waarvan de laatste nu inmiddels 3,5 j geleden
en 5 hashtags waarvan de laatste meer dan 2 jaar geleden.

Twitteraccount Freegolds is nog steeds vrij actief doch minder dan vroeger lijkt me.

Zou het nog steeds 0,1 Oz zijn? :roll:
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Zytom
Bronze Member
Posts: 178
Joined: 14 Nov 2011, 13:10

Re: Hooimijt december 2015

Post by Zytom »

Rasta wrote:Hoe is het eigenlijk met (afgelopen met) goudforum? Iemand die dat weet?

Goudforum.com of goudforum.be bestaan niet meer. Oh ja, dat was dus van Martijn. De latere spinoff in 2011 (vanwege onenigheid) was goudstudieforum.com. Maar ook die lijkt niet meer te bestaan.
Lijkt nog te bestaan, maar uitnodigend ziet het er niet uit.
Om te registreren hebben we een eenmalige drempel : onbeperkte en levenslange forum toegang mits betaling van de prijs van 1/10e Krugerrand (=112 EUR)
http://www.goudstudieforum.com/forum/uc ... e=register

Als ik mij niet vergis was het vroeger 1/10 kruger per jaar in plaats van levenslang. Ik kan mij niet voorstellen dat het daar nog een levendig forum is.
Zytom
Bronze Member
Posts: 178
Joined: 14 Nov 2011, 13:10

Re: Hooimijt december 2015

Post by Zytom »

Spruitje wrote: Twitteraccount Freegolds is nog steeds vrij actief doch minder dan vroeger lijkt me.
Ik vind het toch verbazingwekkend hoe stevig hij elke dag weer blijft tweeten en retweeten. Als buitenstaander snap je er meestal wel geen snars van.
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt december 2015

Post by Spruitje »

Om te registreren hebben we een eenmalige drempel : onbeperkte en levenslange forum toegang mits betaling van de prijs van 1/10e Krugerrand (=112 EUR)
Zytom wrote:Als ik mij niet vergis was het vroeger 1/10 kruger per jaar in plaats van levenslang. Ik kan mij niet voorstellen dat het daar nog een levendig forum is.
Het was wel aangekondigd als 1/10de per jaar maar ik denk dat ik dat een hele tijd geleden ook al eens gezien heb dat het voor 'n levenslang lidmaatschap is. Een levenslang studieforum... :mrgreen:
Da's zoals op een Cadillac, daar geven ze ook levenslange garantie.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Post Reply