Hooimijt Juli 2013

Dutch language haystack
Post Reply
skyscraper
Platinum Member
Posts: 632
Joined: 20 Oct 2011, 00:00

Re: Hooimijt Juli 2013

Post by skyscraper »

Indiana Jones wrote:Je weet dat Indy niet altijd gelooft wat er op een kaartje staat en veel op 'gevoel' doet.. :lol:
Maar in de categorie 20-25 wil ik wel een poging wagen .. :D
dat valt me tegen
nu had ik toch gedacht dat ge ging zeggen in de categorie D80-G100 8-) 8-) 8-)
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Juli 2013

Post by Indiana Jones »

Genoeg 'fun', nu weer serieus on topic .....

We are going to see a lot of banks fall. This will include some of the most famous names that will shock confidence right down to its root core. The currencies will go wild and we are NOT going to even see the standard Flight to Quality rushing to government bonds that dominated the 2007-2011 downturn.
What we face is beyond what humans would normally expect given their models are hard-wired with presumptions, we will begin a separate institutional blog for this challenging industry and future.
http://armstrongeconomics.com/2013/07/

Serious stuff ..... :?
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Juli 2013

Post by Indiana Jones »

PieterP wrote:Ik ben wel erg nieuwschierig waar jij je tientjes vandaan wil halen?
Uiteraard ben ik ook nieuwschierig naar andere interessante suggesties. ;)
Kevelam (zie boven goudvergelijken), het gaat daar nog steeds hard de deur uit maar ik heb toch mijn gewenste aantal te pakken gekregen. :D
Leek me zo een mooi moment, want al daalt de goudprijs strakjes mogelijk nog verder, de euro zal dat imo ook doen ..... maar er komt ergens een moment dat de handel toch iets boven op de premies gaat doen omdat het zo hard de deur uit blijft gaan .... dus sla je slag ...... ;)
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
doubleyou
Gold Member
Posts: 1685
Joined: 05 Oct 2011, 22:25

Re: Hooimijt Juli 2013

Post by doubleyou »

"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Hooimijt Juli 2013

Post by Rasta »

Ten minste één iemand met een goed paar hersenen bij het College Bescherming Persoonsgegevens.

Nu.nl: 'Grondrechten in geding bij aftappen door overheid'
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
User avatar
doubleyou
Gold Member
Posts: 1685
Joined: 05 Oct 2011, 22:25

Re: Hooimijt Juli 2013

Post by doubleyou »

.
4th of July, Should We Laugh Or Cry?
by John Rubino - Dollar Collapse
Published : July 04th, 2013

http://www.24hgold.com/english/news-gol ... ohn+Rubino

2e filmpje -> na een minuut of 3 à 4 ... finally een europeaan...mooi souvenir !
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
positive
Bronze Member
Posts: 170
Joined: 19 Oct 2011, 15:44

Re: Hooimijt Juli 2013

Post by positive »

http://www.youtube.com/watch?v=HTOeDkRkDbg

Seminar 22 juni 2013 - Willem Middelkoop
jmulder
Posts: 5
Joined: 07 Jul 2013, 12:42

Re: Hooimijt Juli 2013

Post by jmulder »

Een mooi stuk van WM, er zit wel enige logica in. Toch blijf ik sceptisch, mede omdat hij zo vol van vertrouwen is!
Hij voorspelt een bepaald senario, maar wat nu als het net iets anders gaat! Zo heeft hij aangegeven dat hij eerder fout zat met het vallen van de dollar, hij had er geen rekening mee gehouden dat, hierdoor verliep zijn senario toch iets anders. Hij geeft dan ook aan dat wanneer er iets tussen komt zijn voorspelling anders kan lopen.

En over twee jaar geeft hij weer een meeting waarbij zijn voorspelling niet is uitgekomen doordat er iets tussen kwam en het net iets anders verliep!!
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Hooimijt Juli 2013

Post by Rasta »

Zerohedge: JP Morgan Vault Gold Drops To New Record Low; Brinks Gold Plunges By 24% In One Day

Het daalt dus nog steeds, maar uit de kluis van JP Morgan een 6,8k ounces is wel holle kiezen werk: 200 kilo. Bij Brinks 133k ounces ofwel 4 metrische ton.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Juli 2013

Post by Indiana Jones »

jmulder wrote:Een mooi stuk van WM, er zit wel enige logica in. Toch blijf ik sceptisch, mede omdat hij zo vol van vertrouwen is!
Hij voorspelt een bepaald senario, maar wat nu als het net iets anders gaat! Zo heeft hij aangegeven dat hij eerder fout zat met het vallen van de dollar, hij had er geen rekening mee gehouden dat, hierdoor verliep zijn senario toch iets anders. Hij geeft dan ook aan dat wanneer er iets tussen komt zijn voorspelling anders kan lopen.

En over twee jaar geeft hij weer een meeting waarbij zijn voorspelling niet is uitgekomen doordat er iets tussen kwam en het net iets anders verliep!!
*.De fundamentals kloppen wel, net zoals bij Jim Sinclair:
http://www.jsmineset.com/

*.Maar t'is de praktische uitvoering en de timing die bij beide heren niet klopt. Daarvoor moet je Martin Armstrong hebben: http://armstrongeconomics.com/

Combineer beide asterixen en je zit heel dicht bij een financiële succesformule ... ;)
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Post Reply