Seminar afgelasting

Dutch language haystack
Post Reply
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Seminar afgelasting

Post by Rasta »

Door een onvoldoende interesse, is het aantal deelnemers helaas niet groot genoeg om doorgang van het Seminar te kunnen verantwoorden. Het Seminar van 20 Oktober 2012 is daarom afgelast. Afgenomen toegangskaarten zullen worden gerestitueerd.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
User avatar
doubleyou
Gold Member
Posts: 1685
Joined: 05 Oct 2011, 22:25

Re: Seminar afgelasting

Post by doubleyou »

Rasta,

Het spijt me wel voor jou dat je dit niet kan laten doorgaan wegens gebrek aan voldoende inschrijvingen. Ik twijfel er niet aan dat je hier heel veel energie en werk in gestopt hebt, dat je er meer van verwacht had en dat dit dus een tegenvaller is. Ik hoop voor jou dat je daardoor de "freegold-moed" niet verliest en er verder een plaatsje voor dit forum kan blijven.

Eerlijk gezegd, en ik had dat al eerder vermeld, ik had zelf ook niet ingeschreven...heb dat van in het begin aangegeven. Niet omdat ik niet overtuigd ben van het verhaal, niet omdat het geen interessante sprekers zouden zijn, maar gewoonweg...persoonlijk heb ik tot nu toe absoluut de behoefte niet gehad of gevoeld om mij "en public" als goud-adept te tonen.
Zo simpel is het. Helemaal niet omdat ik mij daarvoor schaam, zeker niet, mijn onmiddellijke omgeving kent mij en dat volstaat in deze.

Je project blijft goed, is ambitieus en ik heb het gevolgd door jou start-tekst door te lezen en mijn aanvulling te geven. Misschien is de tijd er nog niet rijp voor en de burger er nog niet klaar voor. Waarschijnlijk wil men enkel meer weten over die gouden appel, als er geen vruchten meer aan de fruitboom hangen...

Kijk, de wereld vergaat hierdoor niet.
Blijf positief en alles komt wel eens op zijn pootjes terecht.
Good luck !
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
skyscraper
Platinum Member
Posts: 632
Joined: 20 Oct 2011, 00:00

Re: Seminar afgelasting

Post by skyscraper »

miljaar, had ik niet verwacht met de sprekers die je wist te strikken
weet je, steek het enkele jaartjes in de kast en ze staan te drummen om binnen te mogen...
Post Reply