Hooimijt April 2012

Dutch language haystack
Post Reply
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt April 2012

Post by Indiana Jones »

pascaline wrote:
Indiana Jones wrote:
eduro wrote:Leuk antwoord................ maar geen reactie................... herhaling wat ik zeg....... carambool reactie.
Wellicht je vraag wat scherper stellen zodat ik begrijp wat je dan wél bedoelt .... ik ben kennelijk niet zo'n slimme ... :?
dat heb ik meer en meer door
moest je slim zijn had je zelfs geen tijd om hier te posten
zo breed zit je er dus blijkbaar niet in ;-)

via lange teksten en moeilijke woorden ergens een gelijk willen halen snap ik niet hoor

ik steek mijn nek uit (zoals een schildpad) dat goud bodemde op 300$ (EEN DECENNIA LANG)

en waarschuw enkel dat een nieuwe bodem op $600 mogelijk is........ terug voor 20 jaar

en ongetwijfeld gaan we dan hoger en spreken er andere over de top in 1980 en 2011 ;-)
Aanvankelijk stond ik neutraal t.a.v. je aanmelding op dit forum, terwijl enkele andere forumleden er negatief op reageerden. Nu stel ik vast dat je in toenemende mate denigrerend reageert, dat je insinuerende opmerkingen over posters plaatst, je daarnaast zelf degene bent die lange en onbegrijpelijke teksten plaatst en je voelt je kennelijk ook nog eens heel bijzonder omdat je -naar jouw eigen gevoel- je nek uitsteekt.
Dan weet ik wat jij in de spiegel ziet en ook dat ik in ieder geval niet meer op je posts reageer, ongeacht wat je schrijft

Be well, Indy
.. ;)
Image
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt April 2012

Post by Adamus »

Ben ik even wat wieden .........jawel op de opnieuw opgebouwde Koga Terraliner Oval naar het akkertje, gebeurt hier vanalles :D
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt April 2012

Post by Adamus »

ING wordt aangepakt door Spaanse eurocommissaris :D ING zit zwaar in Spanje heb ik wel eens gelezen.
Post Reply