Paul wrote:ja stukken tot nu toe
krijg het niet in een keer verteerd
dat artikeltje sowieso, daarin ben ik niet mee,
ik vind dat de man de verhouding markt en politieke maak/haalbaarheid nogal door mekaar heen haalt.
simpeler gezegd
ik kies voor de eerste, hij voor de tweede.
tis overduidelijk een fransoos wat mij betreft
Vergis je niet in 'de markt' .........
'De markt' laat zich niet zelden beïnvloeden door de boze buitenwereld en die staat momenteel onder leiding van de anglo-saksen. Mocht Europa en de Euro het volhouden tot in 2013 dan .... (zoals LEAP ook dit voorbehoud maakt) .... gaan de markten twijfelen en zich op de anglo-saksen richten, want geld=geld en het maakt niet uit waar het vandaan komt, al is het uit Merkels BH of Bernankes Onderbroek.
-Armstrong verdoemt de politiek (en al helemaal de VS) en volgt 1:1 de markt.
-Leap2020 beweert terecht dat de Europese politiek minder corrupt is aan het financiële stelsel dan de anglo-saksen en dat het per saldo met de EU beter gesteld is dan de UK en de VS. Feitelijk iets dat ik al langer tussen de regels door bij Armstrong en Sinclair lees, al zeggen ze het niet altijd zo direct.
-Ook leap2020 respecteert de markt en ziet dan ook in dat 2012 erop/of/eronder is, zoals ook Armstrong, Sinclair e.a. dit melden.
* Mochten de EU en de EURO in 2013 nog op een enigszins fatsoenlijke manier manier in leven zijn, dan kan ik je nu al melden wat Armstrong & Sinclair in 2013 als rode draad in hun doom/gloom stukken gaan hanteren ..... de VS en de UK ......
....... want Armstrong/s supertanker ligt al lang niet meer op koers richting de VS en is momenteel al op een neutrale koers aangeland ..... ergens tussen de VS en de EU (maar zeker niet op de UK). In 2012 zet de kaptein een nieuwe koers uit en al is die 10/0 richting EU, dan staat de VS onder vuur ....... na de V.S. verkiezingen in 2012, de zondvloed (lees= Armstrong)