The Revelation Of The Pyramids

Dutch language haystack
Post Reply
User avatar
Paul
Platinum Member
Posts: 837
Joined: 10 Oct 2011, 16:27

Re: The Revelation Of The Pyramids

Post by Paul »

daar gaan we eens ff lekker naar zitten kijken
thnx
"Taxes are a barbaric relic of the past"
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: The Revelation Of The Pyramids

Post by Indiana Jones »

Idem dito txs .... :D

p.s. dit plaatje heb ik enige tijd geleden gemaakt = de Noord-Zuid situatie 12.500 BC tov de huidige polen.
Antarctica ligt dan buiten de zuidpool en het verklaart enorm veel tav oude gevonden zeekaarten en de door historici gemiste (en destijds broodnodige) tussenstop tussen Zuid-Amerika en Afrika:
Attachments
12.500 BC.jpg
12.500 BC.jpg (41.34 KiB) Viewed 4632 times
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Dirkgold
Platinum Member
Posts: 659
Joined: 01 Sep 2012, 19:54

nog een leuk verhaaltje

Post by Dirkgold »

oak island treasure
User avatar
Paul
Platinum Member
Posts: 837
Joined: 10 Oct 2011, 16:27

Re: The Revelation Of The Pyramids

Post by Paul »

Indiana Jones wrote:Archimedes' Antikythera Machine

zonder begrip van cycles geen begrip van tijd en/of het universum.
leuke docu !
"Taxes are a barbaric relic of the past"
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: nog een leuk verhaaltje

Post by Indiana Jones »

Dirkgold wrote:oak island treasure
Nogmaals bedankt voor deze lead !


Ik heb zojuist onderstaande docu bekeken. Had nog niet van Klaus Dona gehoord.
Ervaar het als een goeie docu in 5 opeenvolgende delen .... een must see.


Our History on Planet Earth, interview met Klaus Dona in 5 delen

Klaus Dona The Hidden History of the Human Race March 2010 Part 1 of 5
http://www.youtube.com/watch?v=WwF4eoxv0UE

Klaus Dona The Hidden History of the Human Race March 2010 Part 2 of 5
http://www.youtube.com/watch?v=412ZH0bjBUI

Klaus Dona The Hidden History of the Human Race March 2010 Part 3 of 5
http://www.youtube.com/watch?v=MSGPvzBfMyg

Klaus Dona The Hidden History of the Human Race March 2010 Part 4 of 5
http://www.youtube.com/watch?v=PKMBd4YI0XM

Klaus Dona The Hidden History of the Human Race March 2010 Part 5 of 5
http://www.youtube.com/watch?v=_4g2W1gTzmU
Last edited by Indiana Jones on 31 Jul 2013, 22:46, edited 1 time in total.
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Dirkgold
Platinum Member
Posts: 659
Joined: 01 Sep 2012, 19:54

Re: klaus dona

Post by Dirkgold »

In belgie is ook een rare plaats.
Alles situeert zich rond een dorpje in wallonie, weris.
Op het eerste zicht staan er alleen wat menhirs en dolmen.

Volgens een plaatselijke druide die ik ooit eens aan het afluisteren was toen hij zijn verhaal deed, was het ooit het centrum van de wereld.
Of dat klopt weet ik niet.
Maar volgens hem is een groot deel van het landschap in de steek kunstmatig.
Eens je dat weet begint het op te vallen.
Op de weg van durbuy naar barvaux kun je bv een berg ( heuvel )zien. die zo goed als zeker kunstmatig is.
Uitzicht is een symmetrische bolfiguur en inderdaad bovenop zijn ook enkele steen formaties te zien. ( naam is denneheuvel )

Deze druide vertelde ook dat een speloog hem eens kwam vertellen dat toen hij afdaalde in een van zijn tochten daar opeens in een gigantisch ( zeer oud )
kunstmatig gangenstelsel terecht kwam. Hij had deze gang gevolgd voor enkele km, en kwam steeds aftakkingen tegen naar zowal links als rechts.
uiteindelij is hij terug gegaan.

Bij mijn eigen wandelingen ben ik ook al rare stenen tegen gekomen op berg heuvels. Een soort van platte dal stenen, maar zeer oud. Zou me verbazen indien deze natuurlijk deze vorm aannemen.
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: The Revelation Of The Pyramids

Post by Rasta »

Hier in Europa loopt de mens al wat eeuwen rond (te struinen). Dan moet je kunnen verwachten ergens tegenaan te lopen.

Zo ben ik ooit wezen wandelen op een hoogvlakte in Noorwegen. Gewoon een stuk over de vlakte, langs een paadje wat leek gemaakt door dieren. Op een gegeven moment waait mijn pet weg door een wervelwindje. Er achteraan, een metertje of 100 van het pad af. Raap ik de pet op, valt mijn oog op een rare steen. Pak ik het op, is het een stenen pijlpunt. Zoiets:
Image
Niet bijzonder, want zo liggen er 10.000en in de diverse musea. Maar je kunt er gewoon zelf tegenaan lopen, zo'n stukje historie. Als je maar kijkt.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
User avatar
Obi-Wan
Platinum Member
Posts: 614
Joined: 06 Oct 2011, 21:25

Re: The Revelation Of The Pyramids

Post by Obi-Wan »

Freegold volgens de Russen op RT vanaf 2'55

Ben je ook in de markt voor wat knappe wijven met fiat poen, dan kijk je best vanaf het begin :mrgreen:


[youtube]v=4YmNkDx4-NA&feature=player_embedded[/youtube]

https://www.youtube.com/watch?v=4YmNkDx ... r_embedded
Patience. Use the force. Think.
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: The Revelation Of The Pyramids

Post by Indiana Jones »

Rasta wrote:Hier in Europa loopt de mens al wat eeuwen rond (te struinen). Dan moet je kunnen verwachten ergens tegenaan te lopen.

Zo ben ik ooit wezen wandelen op een hoogvlakte in Noorwegen. Gewoon een stuk over de vlakte, langs een paadje wat leek gemaakt door dieren. Op een gegeven moment waait mijn pet weg door een wervelwindje. Er achteraan, een metertje of 100 van het pad af. Raap ik de pet op, valt mijn oog op een rare steen. Pak ik het op, is het een stenen pijlpunt. Zoiets:
Image
Niet bijzonder, want zo liggen er 10.000en in de diverse musea. Maar je kunt er gewoon zelf tegenaan lopen, zo'n stukje historie. Als je maar kijkt.
T'is altijd mooi om iets uit vroeger tijden te vinden, zeker als het heel onverwacht is en je kunt gissen dat de oorspronkelijke eigenaar er enkele duizenden jaren geleden waarschijnlijk zelf naar op zoek is geweest ... ;)

Wat ik wel heel zonde vind, is dat de bibliotheek van Alexandrië verwoest is en dat vrijwel de gehele inhoud verloren is gegaan. We zijn nog steeds dingen aan het uitvinden die duizenden jaren geleden al uitgevonden waren, maar waarvan de op papyrus neergepende kennis verloren is gegaan.

En natuurlijk verloopt alles in het universum volgens cycli, maar het is voor mij net zo vanzelfsprekend dat er volkeren in het universum zijn (of geweest zijn) die al vele 10-duizenden jaren kennis van deze cycli dragen en destijds technologisch al vele malen verder waren dan wij thans zijn. Kan niet anders, want als je de filmpjes van Klaus Dona ziet, maar ook de vele andere bewijsstukken ...... is de mens in zijn huidige vorm geschapen door God, maar waren de Goden naar alle waarschijnlijkheid simpelweg zeer intelligente kosmonauten die zeer lang geleden hier tijdelijk aangeland zijn, weer zijn vertrokken met achterlating van enige verliezen en thans wellicht zelfs geheel niet meer bestaan.

Als ik dan zie hoe de huidige mens "homo sapiens-sapiens" zich wentelt in macht, geld, gemakzucht en telkens maar weer veel opgebouwde kennis vernietigt, behalve als het hem persoonlijk binnen korte tijd winst en macht oplevert ........ dan denk ik telkens maar weer:"aanschouw de mens en lach :lol: "
Image
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Dirkgold
Platinum Member
Posts: 659
Joined: 01 Sep 2012, 19:54

Re: werpsteen of zo

Post by Dirkgold »

gevonden in de ardennen.
denk dat er een klein touw aan zat. Wel raar hoe ze daar een gat in konden maken.
Attachments
werpsteen.jpeg
werpsteen.jpeg (21.86 KiB) Viewed 4566 times
Post Reply